lördag 29 mars 2008

Full fart


Puuust, en väldigt händelserik dag är på slutrakan. Vi har varit på stan, på barnkalas (12 st småttor under 5 år) och på middag hos goda vänner. Nu sussar barnen snällt och även om krafterna inte riktigt är på topp så har vi haft det roligt dagen igenom!
Barnkalaset var hemma hos vänner med ett nybyggt hus, och jösses vad fint de hade det! Hela huset var i New England stil och väldigt smakfullt in i minsta detalj. Jag gick omkring och bara njöt av allt jag såg, jag blev så inspirerad!

2 kommentarer:

A home far away sa...

Vad härligt det är när man kommer hem till någon som man tycker bor sååå fint, jag känner helt igen mig, hihi.
Kanske kan visa bilder därifrån?
Må gott
Nilla
Making it lovely

Jes/Vita villa vila sa...

Underbara paket!!! Härliga bilder. Alltid lika mycket ögonfröjd att kika in här hos dig vännen ♥

Jes