söndag 16 november 2008

Jag ser stjärnor



En underbar helg närmar sig tyvärr sitt slut. Vädret har varit regnigt och trist, men detta har medfört att vi fått en massa gjort här hemma.
Jag har städat skåp, bakat, städat och äntligen kommit igång med julpysslet som jag så väntat på! Mitt första projekt är dessa stjärnor med text. Men det kliar i fingrarna på att göra en massa andra saker... Hur skulle man kunna få några extra timmar i dygnet i dessa tider?

Ha en underbar söndagskväll!

Kram!

11 kommentarer:

Hanna sa...

Meitä taitaa olla aika monta jotka kaipaavat lisää tunteja vuorokauteen :)

Upeita tähtiä, olisi ihana kokeilla kankaanpainantaa mutta taitaa olla turha haaveilla kun on niin monta projektia jo menossa. Ehkä sitten joskus.

StrandviksVillan sa...

Sååå snygga! Jag tror nästan att jag blev lite smittad nu ;)

Hem och Lycka sa...

Men åå vad fina! kram

Hjerterom sa...

Så flink du har vært da :) Kjempefine hjerter!!
Klem Siw

Villa Hemma sa...

Kanonfina!!! Förstår att du vill göra fler o fler.... :-D

kram

Blåbär och hallon sa...

Oj, så fina! Jag önskar att jag också fick lite ork att göra pyssel.

Kram A

Vit Gladiolus sa...

Åhh så gulliga de är!
Kram

Gårdsromantik sa...

Så vackra stjärnor!
Nu blev jag ju så pysselsugen - men symaskinen är kaputt och tiden verkligen bristvara här också!

Kram Maud

Vero sa...

Ja, några extra timmar per dygn vore inte helt fel...

Galleri MochB sa...

Jättefina! Kan inte förstå hur du får spetsarna så jämna och fina. Själv har jag svårt att få till ett snyggt hjärta...:O)

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vilka fina stjärnor du gjort. Gillar din blogg, så jag återkommer gärna :)
Mvh Annika