torsdag 29 januari 2009

Köksprylar




Idag passar jag på att visa lite glimtar från våra kökshyllor.
Köket i sig är inte en fröjd för ögat om man uttrycker det milt, men då vi letar efter nytt hem så får man bara försöka stå ut med det fula....
Så jag sparar er från att visa helheten utan bjuder istället på lite detaljbilder.

Jag blev väldigt glad då jag såg att jag fått en ny utmärkelse av den fina bloggen Huset på landet
, tusen tack!
Jag vill själv ge den vidare åt er alla söta som orkar kommentera här på min blogg, ni ska veta att jag blir så otroligt glad av varenda kommentar!!




10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å vilka fina detaljer! Gillar förvaringsburkarna skarpt.

kram

Galleri MochB sa...

Många fina söta köksprylar! Ha en skön helg!

Sabina sa...

Grattis till utmärkelsen! Fina detaljbilder... burkarna är härliga. Är den blommiga från Greengate? Gillar den mycket! Vad spännande att leta efter nytt hem! Ska det bli ett hus? Nyfiken som jag är :)
Ha en skön helg!
Kram S.

Hanna sa...

Paljon kauniita tavaroita! Nuo siniset pilkulliset ovat ihanat! Minulla on tuo kannu vihreänä mutta tuo sininen on ihana!

Sanna sa...

Söta köksprylar! Jag gillar speciellt mycket de prickiga skålarna och den blommiga plåtburken från Greengate. kram

A home far away sa...

Oj så många fina grejer skålarna är helt underbara!

Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

Unknown sa...

Mycket fina köksprylar du har,det är ju detaljerna som gör det!

Söt och fin blogg du har,
Kram Maria

Unknown sa...

ps,blev också så förtjust i de söta skålarna,sådana skulle jag vilja ha!=)

*Kram*

Unknown sa...

Hej igen!Glömde ju säga grattis till din söta och fina utmärkelse!

*Kram*

Anonym sa...

Vad fint du har det på dina kökshyllor... skulle gärna ha de fina burkarna som du har ljus i, visst kommer de från House Doctor? Önskar dig en fortsatt trevlig söndag!