måndag 31 augusti 2009

Förberedelser

Hej på er!
Det var visst ett tag sedan jag sist uppdaterade här på bloggen....
Sommaren kom och gick och var alldeles underbart skön!
Nu är det dock höst i luften och här hemma har jag smått börjat förbereda inför lillasysters ankomst. Konstigt så det plötsligt börjar dyka upp pyttesmå rosa plagg i garderoben ;-)
Det är bara någon vecka kvar tills vi borde ha hemma vårt lilla knytt, sååå spännande!
Före det finns det dock en massa saker jag skulle vilja hinna fixa här hemma, längtar efter lite mera höstliga färger här. Och jag lovar att uppdatera här på bloggen lite mera aktivt ;-)

6 kommentarer:

Sabina sa...

Åå vad spännande! För nästan ett år sen var jag i samma situation och jag minns hur roligt det var att ställa till för den nya familjemedlemmen. Man visste inte hur hon såg ut eller vem hon var, men hon hade allting färdigt bäddat och iordningställt när hon kom till världen.
Lycka till!
Kram Sabina

Galleri MochB sa...

Så roligt att höra av dej! Spännande tid du har framför dej :O)
Och kaninen ser jag har redan tagit på sej yllebyxorna... ;O)
Lycka till!

StrandviksVillan sa...

Så underbart att ha en liten lillasyster att vänta på :)

Sköt om dig!
A-C

Liljas Corner sa...

Va roligt att höra från dig igen!
Ååå va härligt med rosa små kläder och saker... Lycka till med allt!

Sanna sa...

Vilken spännande och rolig tid.. Jag kommer också ihåg hur det varit då man gått och väntat och ställt allt i ordning.. :)
Lycka till!
Kram Sanna

Lyckoslanten sa...

Lyckostunder och Lyckoslanten. Väldigt Lycko! :o) Stort lycko med lillasysters ankomst!