söndag 10 april 2011

Nya vindar


Som ni säkert märkt har uppdateringen här på bloggen varit alldeles ussel. Jag har funderat en hel del på vad jag skall göra med bloggen och då min goda vän föreslog att vi skulle starta en gemensam blogg hängde jag genast med på hennes idè!

Min vän bor i Stockholm och har liksom jag ett brinnande intresse för inredning, matlagning, pyssel etc. Mest kommer bloggen dock att handla om bakning, därav namnet : Baking news to you!
Då vi inte har möjlighet att ses alltför ofta så kan vi via bloggen inspirera varandra och dela ideèr. Hoppas du kära läsare tar dig en titt och hoppeligen inspireras även du!

Jag vill tacka er för att ni läst Lyckostunder och för alla fina kommentarer ni skrivit, varenda en har gjort mig sååå glad!!

Men nu vänder vi på ett blad och ses hoppeligen på:

http://www.bakingnewstoyou.blogspot.com

En stor kram till dig!
Jonna

2 kommentarer:

amanda sa...

hej!

Snygg blogg!

Min blogg:

amanda-coolt.blogspot.com

ps3 jailbreak sa...

You're so cool! I don't suppose I've read anything like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this subject. Really.. thank you for starting this up. This website is something that is needed on the web, someone with a little originality!