tisdag 1 juli 2008

Härligt med ledigt

Något extra sommarväder kan man ju inte direkt skryta med, men visst är det underbart att få vara ledig!
Ingenstans bråttom, lugna morgnar och funderingar kring dagens program...
Idag fick killarna bestämma så först åkte vi till en stor lekpark/plantskola med café och efter det kom vi hem och bakade bullar.
Bullarna blev goda och många , så nu åker de som blivit kvar in i fryspåsar för kommande sköna semester stunder!

Ha en skön fortsättning på veckan!


11 kommentarer:

Anonym sa...

Låter hur skönt som helst med ledigt. Längtar galet till den 14:e när jag tänker ta lite ledigt...
Då ska jag o barnen baka dina chokomuffins, ser smaskens ut :)
Tack för awarden, sånt gläder :)
Ha det bäst/ruffa

Galleri MochB sa...

Perfekt med bullar att packa ner i strandkorgen! För någon solig dag borde väl det nog bli....;O)

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tack för stödet när det gäller min soffångest...!

Ha en skön ledighet och njut av att ha hembakat i frysen. Här i huset tar nästan allt slut innan man hinner frysa in något. Kram!

Nicole sa...

Oj så goda de ser ut. Bra att ha för kommande utfärder...
Här har vädret varit mestadels soligt faktiskt! Hoppas att ni får en riktig solig och fin ledighet!

På min gatan i stan sa...

Åh, bullarna ser extra goda ut när dom ligger på grren gate porslin! :-)

Kram!

Mjuka sa...

Åh så härligt med nybakade bullar!! Hör liksom sommaren till när man sitter ute och fikar
kramar Malin

Lena sa...

Vad härligt det låter! Och bullarna ser jättegoda ut! Muffinsreceptet låter toppen, det ska jag prova på någon regnig dag :)

A home far away sa...

Låter alldeles alldeles underbart:_)

Ha en fin sommar:-)

Kram från ett soligt Singapore

På andra sidan väggen sa...

Du har något att hämta på min sida
:-)

Kram,
Ann

Handplockat sa...

Mums vilken härlig blogg du har

=)

Millas hem sa...

Mmm...bullarna ser mumsiga ut. Prickigt är en favorit!
Kram Camilla