måndag 4 augusti 2008

I´m back

Jag har inte glömt bort bloggen, men inläggen har verkligen varit få den sista tiden, ni får ursäkta mig för det...
Nu ändras hoppeligen den saken då hela familjen har återgått till vardagen efter en underbar semester.
Idag var det första dagen på arbetet för mig och maken och småkillarna var första dagen på sitt nya dagis. Lite vemodigt känns det nog, den så efterlängtade semestern gick som vanligt alldeles för fort. Som tur har vi hunnit ladda upp batterierna och njutit till fulla drag av varje stund!!

Nu känner jag dock att inredningsfingrarna börjar klia igen och jag har börjat inspireras av nya lite mera "höstliga" färger, vilket i mitt fall ofta betyder beige och brunt.
Så nu skall jag ta i med nya krafter här hemma och visa lite av resultatet sedan här i bloggen.

Ha en skön fortsättning på den nya veckan, kram!


2 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Välkommen tillbaka! Jag är redan inne på min andra jobbvecka... fast man + barn är ännu lediga tills skolan börjar. Börjar också känna lite av den där höstkänslan, men tycker sommaren knappt hann börja innan den snart är slut.. :O)

StrandviksVillan sa...

Åh, jag har börjat fundera på hur det skulle vara med beige/brunt i köket till hösten! Så brukar det också slinka med lite orange ;)