lördag 30 augusti 2008

Ett år äldre

Idag har jag blivit väckt till tonerna "Happy Birthday to you! Intassande kom två mycket ivriga småttor som tyckte det var så spännande med födelsedag. Efter att jag öppnat mina presenter undrade de om jag inte skall få någonting fint alls till gåva, så som t.ex Turtles-figurer.....
Men själv är jag överlycklig över mina alldeles underbara gåvor!!!
Jag skall visa dem åt er snart, men idag bjuder jag på tårta och choklad cupcakes, varsågoda!

Ha en skön fortsättning på helgen!




10 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Grattis!

Vilka underbara bakverk du bjuder på! Jag tar gärna en stor tårtbit... Mmmmm.

Vilket vackert tårtfat!

Tack för påhälsningen förresten!

StrandviksVillan sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du fick en fin dag med många presenter!

Hanna sa...

Grattis!

Graadskan sa...

Grattis i efterskott!! Hoppas du hade en fin dag!

Kram Camilla

Hem och Lycka sa...

Å hjälp vad gott det ser ut.. Stort grattis! kram

Villa Hemma sa...

Grattis, grattis!

Ser helsmaskigt ut. Min son trodde bestämt att pappa önskade sig ett fiskespel när han fyllde år... :-D

kram

Lena sa...

Grattis i efterskott! Oj vad det ser gott ut!

Anonym sa...

Grattis grattis!
Och mums vilke bakverk!
kram/ruffa

Jes/Vita villa vila sa...

Hallå där!

Stort grattis i efterskott - hoppas du fick en superfin dag!

Tack för dina rara ord inne hos mig!

Kram Jes

My White Cottage sa...

Här kommer en grattiskram i efterskott!

Tack för smarrig tårta och fina cupcakes! :)

Ska bli spännande att se vad för fina gåvor du har fått!

Kramar från Jenny