onsdag 1 oktober 2008

Med nya krafter

Äntligen tillbaka vid datorn. Tyvärr kom ingen i familjen undan magsjukan, men nu är den undanstökad (för denna gång).

Idag tänkte jag visa mitt senaste projekt, ett vitrinskåp jag fick under sommaren och som jag nu först har hunnit målat om. Jag är rätt så nöjd med resultatet, funderar dock på att ännu sätta andra knoppar...
Skåpet slukar en hel del prylar vilket passar mig perfekt, nu får jag äntligen lite mera ordning i köksskåpen (och plats för nya grejier....)!

Ha en fin kväll!




Skåpet före vi tog hem det


Äntligen målat!

6 kommentarer:

Svenska inredningsbloggar sa...

Oj, vilken fin förvandling! kram

Hem och Lycka sa...

Skrev visst med fel inloggning.. Såhär ska det vara ;-) kram!

StrandviksVillan sa...

Vackert rymligt skåp och du har plockat in grejerna så fint i det. Blir som en tavla att titta in genom dörrarna ;)

Galleri MochB sa...

Brukar inte lyckas det där att någon klarar sej, men skönt att ni mår bättre nu... Vilket stort och underbart skåp. Perfekt att förvara en massa fina saker i!

Anonym sa...

Jättefint skåpet blev efter ommålningen! Verkligen. Blir sugen på ett skåp nu..

Hälsn. Johanna

A home far away sa...

Usch för magsjuka ryser vid minnet. Peppar peppar sedan vi flyttade till Singapore för 2 år sedan har vi varit purfriska, kommer väl lagom till nån resa kan jag tänka mig:-

Ha en fin söndag och vilket läckert skåp ni har!!

Kram Gunilla