onsdag 13 maj 2009

Svävar på rosa moln

Äntligen kan jag berätta en stor orsak till att jag varit så himla dålig med nya inlägg under våren: om allt går bra så får vi en liten bebis i början av hösten!Vi hade vår andra ultraljudsundersökning idag, allt ser ut så som det skall och mina små killar skall få en lillasyster :-)
Jag har mått alldeles förskräckligt illa och inte haft energi över till mycket mer än att få vardagen att löpa... Men nu har energin kommit tillbaka och det riktigt kliar i fingrarna att börja göra saker och blogga mera.

Ha det så gott!
Kram; Johanna

8 kommentarer:

Sanna sa...

Oj så roligt med en bebis!vad roligt att det blir en liten lillasyster!Jag tror nog jag vet känslan som du har nu. :) Grattis och kul att du redan mår bättre.
kram, Sanna

Galleri MochB sa...

Oj så roligt :O) och så skoj med en lillasyster :O) Jag har också mått riktigt dåligt i början av mina graviditeter, så jag kan ana mej till hur du haft det. Skönt att du mår bättre nu!
Kram Mia

Nettan sa...

Nämen vad skoj, stort grattis & vad kul med en " lillasyster " i huset =0)
Skönt att du mår bättre nu.
Ta hand om dig!
Kram Nettan

StrandviksVillan sa...

Men hurra - GRATTIS!!
Ja, visst känner man sig ganska hängig och trött där i början, men det svänger ju som du vet ;)
Snart kommer du börja "boa" allt vad du hinner, hihi!

Stor kram, A-C

Sabina sa...

GRATTIS!!! Vad härligt! (inte att du mått dåligt förstås :) )
Visst blir det tredje barnet? Jag mådde illa jättelänge när jag väntade tredje, men senast efter 9 mån går det om, hihi.
Nej, jag hoppas du ska må bra!
Kram Sabina

Hanni sa...

Grattis, grattis :) Ihania uutisia! Mukavaa viikonloppua :)

Backstitch sa...

Grattis till lilla tösen i magen.
Vad skönt att du mår bättre så kan man njuta av graviditeten.
Kram Moster

Liljas Corner sa...

Åå, va härligt! Grattis! Hoppas allt går bra!