torsdag 4 juni 2009

Jordgubbar och choklad

Jag har planterat ut några jordgubbplantor på vår balkong. Nu hoppas vi på att de skulle ge oss några goda fina bär om en tid, tills dess njuter vi av de söta blommorna.

Visar också en bild på chokladbiskvier som jag bakade härom dagen, de var faktiskt rätt så goda , men alldeles otroligt mäktiga. En räckte till och med till för en godisgris som mig.....

Önskar er en skön helg! Hoppas vädret skulle bli lite mera passande för årstiden, här öser nämligen regnet ner och dessutom är det kallt!

Kram Johanna

6 kommentarer:

Nettan sa...

Men åhhh vilka fina " biskvier " du bakat, vad duktig du är =)
Ser mumsiga ut !
Ha en skön Helg...
Kram Nettan

Galleri MochB sa...

Kallt här också!! Så mysigt det låter med jodgubbar på balkongen. Vi har inga plantor alls ännu... Vilka godsaker du bakat. Ha en bra dag! Kram Mia

Sanna sa...

Mm ser gott ut!Det skulle vara roligt att få receptet. :) Jag har också tänkt ha jordgubbar på balkongen.
Visst är det kallt och regnigt. Jag längtar så efter att det ska bli lite somrigare väder igen.
Kram,Sanna

A home far away sa...

Ahhh gud så gott med biskvier, åt en igår men köpt på kondis:)
Har du gjort dina själv?

Kram Gunilla

Sabina sa...

Domdär chokladbiskvierna ser jättegoda ut... jag skulle säkert få i mig några på en gång... :)
Antar att du mår bra?? när du kan baka. Hoppas det!
Kram Sabina

Camilla sa...

Chokladbisvier är min solklara favorit, det är sååå gott och mumsigt! Vad duktig du är som gjort egna.