söndag 14 september 2008

Kontraster

Söndag kväll....
Vi har en härlig helg bakom oss. Vädret har varit vackert och det har varit underbart att bara vara. Jag har bakat både bröd och äppelmuffins med min nya Kitchen Aid och kan bara konstatera att den är helt suverän!!

Vi har även hunnit en sväng på stan och äntligen hittade jag en svart kudde som jag tycker massor om till min kökssoffa. Jag gillar färgkontrasten mot allt det vita. Madrassen klädde jag om förra veckan, och nu är jag riktigt nöjd med helheten.

Ha en riktigt skön söndagskväll!

Kram!


5 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Verkligen snyggt alltihopa tillsammans! Letar själv efter svarta kuddar till kökssoffan, men alla jag sett har varit så blanka och för "fina" om du vet vad jag menar...
*Fniss* vi är många bloggare som fastnat för svart i höst!

Anonym sa...

Vad snyggt... jag vill också haaaa en kökssoffa :) Kram kram.

Mjuka sa...

Det blev verkligen fint på din soffa!
kramkram M

Hem och Lycka sa...

Kanonfint! Svartvitt är såå snyggt. kram!

Villa Hemma sa...

Snyggt, snyggt. Svart är kanonfint till allt det vita. Jag har själv en kökssoffa på gång - tackar för inspiration :-D

kram