måndag 7 april 2008

En efterlängtad sak



Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg denna canvastavla någon gång före jul. Då var det sista exemplaret redan reserverat så jag kunde inget annat än beundra tavlan och svälja besvikelsen att den inte kunde följa med hem. Ni kan kanske ana min glädje då jag fick se samma tavla förra fredagen i en inredningsaffär, denna gång var det jag som lycklig gick hem med det sista exemplaret!
Jag har alltid tyckt att det där med tavlor är ganska svårt att få till det riktigt bra, men nu känner jag mig verkligen nöjd.
Bilden ger inte tavlar riktigt rättvisa, storleken är 50*80 cm.

8 kommentarer:

Flickan på landet sa...

Vilken fin tavla, förstår att du är nöjd!Och söt liten hörna du har där. Där sitter man nog skönt med en tidning!!Å man blir nog liiiite nyfiken på ett hem inrett i new england-stil :-)

Villa Hemma sa...

Underbar! Tycker också det är så svårt med tavlor, har faktiskt bara foto på väggarna...

kram

Galleri MochB sa...

Den var jättefin! Har aldrig sett den modellen förr... kunde passa hos oss också...:O)

Jes/Vita villa vila sa...

Den är sagolik din nya tavla!!! Har sett ett par liknande & fastnade för dem direkt ♥ Helt enkelt ursnygg!!!

Kram Jes

På min gatan i stan sa...

Va fin!!! En sån hade absolut fått komma hem till mig! :-)

Kram Martina

Smultron och glass sa...

Håller med om att tavlor är svårt. Jag har nästan inga tavlor, helt enkelt för att det är så svårt att hitta några jag verkligen faller för. Men den där var hur fin som helst, den skulle jag definitivt kunna tänka mig att sätta upp på väggen!

IKT i min vardag sa...

Den tavlan var snygg!! Synd att du norpade sista exemplaret ;-)

Gillar dina bilder här på bloggen!

Kram

Millas hem sa...

Förstår att du blev fäst i den direkt...jättefin!
Kram Camilla