söndag 20 april 2008

Kalasdax!

Vi har firat kalas här hemma i helgen, oj vad det har varit skoj! Presenter, ballonger, sång, tårta, bulle, ja allt som kalas skall ha har det funnits.
Vår större gosse fyllde hela 5 år! Tänk vad tiden går fort, nyss var han ju vår lilla bebis... Jag blir alltid lite sentimental när barnen har födelsedag, det är då man märker hur fort tiden går.
Om ett par veckor är det lillebrors tur att ha födelsedag, man kan lugnt säga att han väntar på sin tur! Själv älskar jag att ställa till med kalas, så det är bara roligt att det snart kan göras igen.

Jag hoppas att ni alla har haft en fin helg och kunnat njuta av det härliga vårvädret! Vi har varit ute precis hela dagen idag och njutit av det fina solskenet.

Önskar er en trevlig början på en ny vecka!


I paketen fanns:

5 kommentarer:

Maria sa...

Inga dåliga presenter! -gillar dina bilder.

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
My White Cottage sa...

Vad mysigt med kalas! Vimplarna var verkligen urfina!!!

Kram Jenny

StrandviksVillan sa...

Gillar din blogg jättemycket! Är det okej att jag länkar dej?

Mjuka sa...

Mysigt med kalas, vimplarna älskar jag.
kramar Malin