måndag 28 april 2008

Min första award!

En härlig helg är över, med bara två dagar arbete kvar och så har vi långledigt!
Valborgsfirande och kalas, skoj så det räcker alltså på kommande!

Jag har idag fått min första award av Hanni på den fina bloggen lovingwhite.blogspot.com, jag blev självklart väldigt rörd och glad!
Kiitos Hanni tunnustuksesta, olen otettu!

Jag har en massa härliga bloggar som jag följer med och som jag skulle vilja ge awarden vidare åt men efter många om och men blir det :

Vita villa vila- Jes har en alldeles fantastisk,stilsäker blogg med härliga bilder,bloggen är en enorm inspirationskälla för mig. Och ja, faktiskt en orsak till att även jag börjat blogga!

Villahemmet - Även den en härlig blogg,med massa snygga bilder och fina hemma hos bilder.Ibland får man även se fruktansvärt smarriga bakverk här!

My white cottage- Ett alldeles fantastiskt hem,med ljuvliga detaljer.Har ni inte ännu bekantat er med denna så lönar det sig verkligen att göra ett besök!

Galleri M&B- en finlandssvensk tjej men säker smak och mycket kreativitet! Undrar ofta hur hon hinner med allting...

Jordgubbarmedmjölk- I bloggen med det härliga namnet finner man vackra bilder,vackra detaljer och en massa inspiration. En sann guldgruva!

Som sagt finns det många andra pärlor som jag skulle vilja ge detta erkännande vidare åt! Men jag passar på att tacka er för all den fina ögongodis och inspiration ni erbjuder,TACK!




3 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Men hjälp vad jag blev glad nu!!! Gulliga du som ger mig den fina awarden - så klart att jag tar emot den!!! Å jag blev verkligen jätteglad vännen, vilka fina ord!

Stor kram Jes ♥

Galleri MochB sa...

Oj, vad glad jag blir! Tusen miljoner TACK och tack för de fina orden!! Du har förgyllt min dag nu, eller egentligen många dagar framåt också...:O)

Maria sa...

Grattis till awarden :-) Länkade dej och hoppas det är ok *ler*