lördag 26 april 2008

Lördag

Det har varit en alldeles fantastisk vårdag idag. Solen har gassat på hela dagen och det har varit riktigt varmt! Super skönt!! Vi har varit ute mest hela dagen med barnen, och sedan fick jag äntligen till det och städade vår balkong. Killarna hjälpte ivrigt till att tvätta golvet, två hela vattenhinkar fick de att gå åt ;-)
Känns skönt när där inte finns någonting onödigt och allt är rent och prydligt.Vi avslutade städandet med saft och bulle på den nystädade balkongen.

Imorgon skall vi på maskeradkalas, från vår familj deltar en sjörövare och en spindelman...
Har slagit in presenten ikväll. Passar på och visar en del av min band/snörsamling. Jag älskar vackra band och papper, och samlar på mig av båda alltid då jag ser några vackra. Visst har det en enorm skillnad hur paketet ser ut.

Skön fortsättning på helgen!








8 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Maskeradkalas låter skoj, och om ni dessutom var rätt dag så var det ju ännu bättre...;O) Vad mycket vackra band du har! Perfekt att göra fina paket av.

StrandviksVillan sa...

Så många fina band du har! De passar jättebra i den där lådan! Hmmm... här borde också städning ute påbörjas.

Maria sa...

Vilken fin blogg jag hittat till *ler* Underbart med vackra inslagna paket, det gör ju så mycket!! och att ha såå många vackra band att välja på är ju ren lyx.....borde haka på och börja samla på sådana jag med !

Maria sa...

Du är inte den enda som är tokig i prickar, ja med!
Vacker papper, precis i min smak. Du har alltid så fina saker och bilder!!!

Flickan på landet sa...

Åh vilket ögongodis :-)Jag gillar också band och småplock!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härligt paket och underbar bandsamling! Prickar är så fräscht (se min blogg!). Lägger också ner mycket energi på mina paket, ofta hinner det inte uppskattas då det skall packas upp snabbt! Men roligt hade jag när jag skapade!
Ha en fin måndag/ Caroline :)

Hanni sa...

Suloisia nauhoja sinulla :)
Blogissani on sinulle jotain, hae se, jos tahdot!

Valloittava valkoinen sa...

Aivan ihania nauhoja!