tisdag 27 maj 2008

Barnsligt

Låt mig presentera familjens nyaste medlem; en söt liten Maileg kanin. Jag kunde inte motstå denna sötnos då jag såg honom i affären, han var så liten och god. Han är minst lika omtyckt av mig som av pojkarna mina.
Jag passade även på att skaffa en väska för sommarens alla pic-nicar.Kopparna är väldigt små och väldigt söta. Jag hittade den på Claes Ohlsson för ett mycket passligt pris, såg exakt samma väska i en liten barnaffär med det dubbla priset. Det är vad jag kallar fynd (låt vara att vi nog inte direkt behövde denna...)

Ha en bra dag!



8 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Jag såg också på den picknik-servisen i reklambladet och visade det åt Storasyster! Så sött!

Galleri MochB sa...

Senast igår höll jag också i en sådan liten godsak... men jag behärskade mej...:O) Servisen är också härlig. Kunde passa perfekt i en lekstuga men någon sådan har vi tyvärr inte...

Anonym sa...

Jättefina - den servisen är så himla söt!

My Lovely Things sa...

åh vilken fin service..
kram anna

Mjuka sa...

Picknickservisen måste vi ha här, allt är ju prickigt hos oss !!!
Maileg är ju alltid maileg
kramkram malin

Lilla Blanka sa...

Åh de är ju sååå söta de där små kaninerna..!

Jättefin picknickservis också!

Kram & ha en fin vecka!
Mia

Hanni sa...

Hurjan suloinen pupuvauva! Olen hulluna noihin pupuihin, haluaisin ne kaikki :)
Minäkin bongasin tuon picknic-astiaston mainoksessa! Sekin on ihana...

Lena sa...

Hej!

Tack för ditt besök och din kommentar i bloggen min! Ja, dina rabarberrecept verkar också läckra och värda att pröva!
Och vilken söt kanin och förtjusande servis!