lördag 3 maj 2008

Försöker sy...

Vad fantastiskt väder det har varit, precis som mitt på sommaren!
Valborgsfirandet gick riktigt bra och vi hade det väldigt roligt allesammans. Dock var nästa dag en aaaning trög....

Vi har fått den stora äran att bli gudföräldrar åt en otroligt söt liten kille, och snart skall vi på dop. Jag har därför idag försökt mig på att sy /"brodera" denna stjärna som en liten dopgåva till sötnosen som alltså skall heta Edward. Jag tänkte att jag skulle hänga denna stjärna på paketet, men är dock inte helt säker på att jag är tillräckligt nöjd med resultatet för att ge den vidare.

Ha en skön fortsättning på helgen och njut av solen. Vår "lillis" fyller år imorgon, så det blir ännu en del bakande här hemma idag. Han vill absolut ha en sjörövar- tårta, så nu gäller det att sätta fantasin att flöda...



3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Stjärnan är jättefin ju! Klart du ska va nöjd med den!

A home far away sa...

Härligt söt liten stjärna!

Ha en bra vecka.

Gunilla i Singapore

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hej!
Hittade hit och måste bara kommentera den fina lilla stjärnan! Den är superfin, och mottagaren kommer bli så glad, i alla fall hans föräldrar. Hemgjort är gjort med hjärtat!

Må så gott!/Caroline