måndag 19 maj 2008

Prickfebern fortsätter

Helgen är över och en ny vecka har börjat. Kalaset var stökigt, bökigt och alldeles härligt!
Kan det bli annat än roligt då ens närmaste vänner med barn ses och kalasar ihop? Dock måste jag medge att jag var en aning slut på kvällen då gossarna väl somnat ;-)

Idag sprang jag förbi Hemtex och såg att de hade fått in lite nya produkter, bland annat denna prickiga kudde som jag genast blev förtjust i. Den hade en stor blomma påsydd som jag genast sprättade bort och vips var den precis så fin jag trodde. Den är olika färgad på båda sidorna, men med just rätta färger till storebrors säng; ljusblå, vit och röd!

Ha en bra start på den nya veckan!

4 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Visst är det roligt när man ser potential i vissa grejer... som att sprätta bort en kanske inte så passande blomma och vips blir det perfekt!

Maria sa...

Underbar kudde, även jag är svag för prickar *blink*

Underbara saker du köpte i Stockholm!!

Hanni sa...

Ihana tyyny! Täytyypä katsastaa Hemtexistä...Tosin meillä mennään enemmän pinkillä kaavalla, mutta tuo väriyhdistelmä on tosi kiva :)

Hanni sa...

Kiitos tyynyvinkistä, täytyy rientää oitis Hemtexiin :)